איך בוחרים פרקט וקרמיקה לדירה חדשה?

כאשר מדובר על רכישת דירות מקבלן, חשוב מאוד שתדעו כי יש לא מעט בחירות שיש לבצע בהקשר של הדירה, על מנת שהיא תראה הכי טוב שאפשר. פרקט וקרמיקה מהווים דבר חשוב ביותר לכל בית ויש לבחור אותם בצורה הטובה ביותר שאפשר, על מנת להפוך את החיים שלכם בדירה לנעימים יותר. הבחירה הנכונה יכולה להפוך את הדירה שלכם למקום שאתם אוהבים להיות בו ואילו בחירה לא נכונה של קרמיקה ופרקט עלולה לגרום לכם לחוש לא בנוח בביתכם. על כן, חשוב מאוד לבחור פרקט וקרמיקה בצורה נכונה.

איך בוחרים פרקט וקרמיקה לדירה חדשה?
קרדיט תמונה: פיקסהביי

מה צריך לדעת על פרקט וקרמיקה?

כאשר מדובר על פרקט וקרמיקה מדובר למעשה על עולם שלם של צבעים, טקסטורות, דוגמאות וסגנונות שכל אחד מהם יכול ליצור עיצוב מושלם אשר יתאים לכם מצד אחד או מצד שני עיצוב אשר לא תוכלו לחיות איתו. אז השאלה המתבקשת היא כמובן: איך בוחרים פרקט וקרמיקה בצורה נכונה?

השיקול החשוב ביותר הרלוונטי לבחירת פרקט או קרמיקה הוא המראה שלהם ואיך הם משתלבים יחד. לכל אחד יש סגנון עיצוב משלו שהוא מעוניין ליישם בביתו. מי שמעוניין להעניק לביתו מראה אסתטי ופרקטי, יכול לבחור בדוגמא סטנדרטית של פרקט למינציה. מי שמעוניין במראה כפרי ויוקרתי, יכול לבחור בפרקט רב שכבתי מעץ מלא. 

כאשר מדובר על קרמיקה, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של אפשרויות. לאחר שתבחרו פרקט, יש להתאים את הקרמיקה לצבעי הפרקט ולצבעים של קירות הבית. חשוב מאוד המחשבה לטווח ארוך ועל כן יש ליצור עיצוב אשר ישתלב בצורה נפלאה גם עם שינויים שונים שתבצעו בטווח הרחוק בעיצוב הפנים של הדירה שלכם. הבחירה חייבת להיות אסתטית ומעוצבת, אך בד בבד בחירה שתוכלו לאהוב ולחיות איתה לאורך זמן רב.

שילוב של פרקט עם סגנון העיצוב של הבית

חשוב מאוד לבחור בפרקט שישתלב עם סגנון העיצוב ששולט בביתכם. ניתן למצוא כיום פרקט כפרי אשר מתאים מאוד לסגנון הכפרי, אך גם לסגנון תעשייתי או אורבני. ניתן למצוא פרקטים בהירים אשר מתאימים לבתים בסגנון עתיד עם נגיעה ים תיכונית או אירופאית. גם הקרמיקה כמובן חייבת להשתלב עם פריטי העיצוב השונים בבית ועם סגנון העיצוב, ועל כן חשוב מאוד לקחת את הזמן ולעשות את הבחירות הנכונות. יש לבדוק מה ישתלב בצורה הטובה ביותר את הקונספט הנבחר לעיצוב הבית.

פרקטיקה ונוחות

חוץ מהעיצוב שחייב לשים עליו דגש בכל הנוגע לבחירת פרקט וקרמיקה, חשוב מאוד לחשוב על פרקטיקה ונוחות. חשוב מאוד לזכור כל בחירה שלכם תשפיע על התחזוקה והניקיון של ביתכם ועל כן, חשוב מאוד לבחור בקרמיקה שקל ונוח לנקות, וכן שהיא לא דורשת יותר מדי בכדי לשמור על ביתכם נקי ומטופח. בעוד שפרקט למינציה נחשב לפרקט שקל במיוחד לניקוי ותחזוקה, פרקט תלת שכבתי מעץ מלא ידרוש מכם תחזוקה רצינית פעם בכמה חודשים אשר תדרוש מכם שימון או פוליש עדין של הרצפה. לכן, חשוב מראש שתבדקו מהו כל סוג של קרמיקה או פרקט ידרוש מכם את התחזוקה השוטפת המינימלית ויאפשר לכם לנקות אותו בצורה קלה ונוחה. 

שתפו פוסט:

Share on linkedin
Share on email
Share on twitter
Share on facebook

לכתבות נוספות: