המדריך לשיפוץ בתקציב נמוך

אם החלטתם לשפץ את הבית שלכם, אתם בוודאי תוהים כיצד ניתן לשפץ את הבית בצורה הטובה ביותר ובד בבד בהשקעת תקציב מינימלי. כדאי מאוד להשקיע את מרבית התקציב שלכם באלמנטים קבועים, כגון קירות ומערכות, וכן את כל מה שההחלפה לא משפיעה על הבנייה עצמה אפשר לדחות למועד מאוחר יותר.

המדריך לשיפוץ בתקציב נמוך

חלוקת פנים בהליך שיפוץ בית

אחד הדברים שבהחלט לא כדאי לחסוך בו הוא כל מה שנוגע לחלוקת הפנים של הבית. הבית חייב להיות נוח ולהתאים באופן מושלם לסגנון החיים של דיירי הבית. יחד עם זאת, תמיד אפשר לחסוך גם בחלוקת הפנים של בית על ידי בחירת בקירות מגבס ולא בלוקים לצורך החלוקה. בניית קירות מגבס מהירה יותר ומשמעותית יותר מיצירת קירות מבלוקים. היא מאפשרת להגיע לרמת גימור גבוהה ולהטמיע את התשתיות של הבית בצורה נוחה יותר. 

אינסטלציה

אם רכשתם דירה ישנה שלא הוחלפה בה מערכת האינסטלציה בשנים האחרונות יש סיכוי גבוה מאוד שהצנרת הקיימת של הדירה החלידה לכם ואף נסתמה באבנית, ועל כן אין ספק שכדאי מאוד להחליף את הצנרת בצנרת העשויה מפלסטיק ומצופה אלומיניום. מדובר על צנרת עמידה יותר. חשוב לבדוק האם יש צורך להחליף את הצנרת כולה או שניתן להחליף רק כמה צינורות.

חשמל

תכנון החשמל חייב להיות תואם לתכנון החללים. במידה ולא נעשן שינויים בחלוקת הפנים ובמיקום נקודות חשמל מתאים, כדאי לבדוק האם ניתן להחליף את האביזר החיצוני שהוא השקע או המפסק. לא כדאי לחסוך על תכנון מערכת החשמל, שכן מדובר על מערכת חשובה שגם צריכה להיות בטיחותית.

חיפוי וריצוף

גם בעבודות חיפוי וריצוף בהחלט ניתן לחסוך, שכן המבחר כיום בתחום זה גדול מאוד וטווח המחירים של האריחים רחב, ועל כן אתם בהחלט יכולים לבחור אריחים יפים מצד אחד ומצד שני לא מאוד יקרים.

מיזוג מרכזי

כאשר מתכננים מערכת מיזוג אוויר בבית האפשרויות הקיימות הן מיזוג מרכזי או מזגנים עיליים נפרדים. מיזוג מרכזי מעניק מראה אלגנטי יותר. התעלות מוסתרות בהנמכות גבס ויוצאות בתריסים היכן שבוחרים. כדאי מאוד לבחור במערכת מיזוג יעילה וחסכונית. מזגן VRF מהווה מזגן חדשני מאוד שמצד אחד מבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר ומצד שני ידוע כחסכוני באנרגיה ובהתאם לכך בהוצאות החשמל. אין ספק שכדאי לבחור במזגן המדובר כאשר משפצעים או בונים את הבית.

נגרות

גם נגרות יכולה להיות דבר מאוד משמעותי, ועל כן חשוב מאוד לתכנן את כל תחום הנגרות הנוגע לשיפוץ או בניית הבית בצורה נכונה. כמובן שיש לבצע השוואת מחירים ולבחור בנגר מקצועי, מנוסה ואמין שיבצע בדיוק את העבודות שאתם מעוניינים בהם.

שורה תחתונה

חשוב מאוד לשפץ או לבנות את ביתכם בדיוק כפי שאתם חולמים ורוצים, אך בד בבד חשוב לעשות את כל מה שניתן בכדי לחסוך בעלויות.

שתפו פוסט:

Share on linkedin
Share on email
Share on twitter
Share on facebook

לכתבות נוספות: